poniedziałek, 27 lutego 2017

Kasia W pisze...

Kochani,
Rok temu, 29 lutego, mój mąż- ukochany Jakub- stanął przed Panem i rozpoczął Nowe życie w wieczności.
Od tego momentu każdego dnia, każdym uderzeniem serca dziękuję Dobremu Bogu za łaskę miłosierdzia względem duszy Kubusia i doświadczenie w moim sercu Boga, który uczynił moje jarzmo lekkim a brzemię słodkim. 
Słodyczy Mojego Oblubieńca doświadczam także patrząc na  kalendarz na 2017 rok, w którym nie znajduję 29 lutego...To tak jakby Mój Bóg chciał ogłosić, że nie jest Bogiem pogrążenia w smutku, rozpaczy, śmierci, ale jest Wielkim Dawcą Miłości- życia, radości i uwielbienia w każdym naszym krzyżu. 
To tak jakby Bóg chciał mnie, nas zaprosić do rozpoczęcia Wielkiego Postu od Wielkiego Zaufania (niczym dzieci z Fatimy) w zbawczą moc Jego Przenajświętszej Krwi.
Do przeżycia pierwszej rocznicy otrzymania Nowego życia przez mojego męża, która wpisuje się w czas Wielkiej Łaski skruszenia naszych serc, zapraszam 3 marca na godzinę 19.00 do kościoła Ojców Franciszkanów przed Oblicze Przenajświętszego Sakramentu. Na adorację Pana Jezusa  (na której obecni będą także nasi parafianie) zapraszamy całe rodziny wraz z dziećmi, które pragniemy włączyć w uwielbienie na Chwałę Pana. 
Podczas tego spotkania modlitewnego pragniemy pochylić się nad słowem z dnia i orędziem papieża Franciszka na Wielki Post. Ponadto będziemy grać i śpiewać. Proszę zatem o wielkie wsparcie muzyczne (i wcześniejszy kontakt ze mną)

Po adoracji, około godziny 20.00, zapraszam na herbatkę i ciacho:) 
Wielkie dzięki Dobremu Bogu za każdego z Was.


z modlitwą 
Kasia W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz