poniedziałek, 29 lutego 2016

Jakub w Domu Ojca...

Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego. Pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach.
Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć:
orzeźwia moją duszę.
Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach
przez wzgląd na swoje imię.(Ps 23; 1-3)




Poszedłeś nasz drogi bracie Jakubie na drugą stronę 
Zielone pastwiska i wody są już w zasięgu Twojego wzroku
wróciły siły w Twoich nogach, oddech się wyrównał i nabrał lekkości... 
Odszedłeś otoczony miłością i modlitwą, możesz już przytulić do swojej piersi Wasze dzieci, które nie narodziły się dla świata....
Dziękujemy za piękne świadectwo... miłości i zawierzenia... 

I przystąpię do ołtarza Bożego,
do Boga, który jest moim weselem i radością,
i będę Cię wielbił przy dźwiękach lutni,
Boże, mój Boże.(Ps 43; 4) 


Serdeczne kondolencje dla całej rodziny... Żony, Dzieci, Siostry i Rodziców... 
Niech dobry Pan Bóg otuli Was swoim pocieszeniem... 
   

1 komentarz: