wtorek, 12 kwietnia 2016

Świadectwo Mariusza...

W dniu 5 grudnia 2015 r. odbyły się w naszej Wspólnocie rekolekcje z Ojcem Antonello Cadeddu. Z relacji osób, które tam były wiem,  że Duch Święty działał rozlewając obficie przeróżne Łaski. Swoim świadectwem z tego dnia podzielił się z nami Mariusz...

Spotkanie z Ojcem Antonello bardzo przeżyłem. Przede wszystkim bardzo wielkie wrażenie zrobiły na mnie konferencje głoszone przez Ojca. W czasie spotkania mogłem odczuć prawdziwe tchnienie Ducha Św., który swą mocą otulał całą naszą Wspólnotę. Miałem wrażenie, że znajdujemy się w Wieczerniku… a może inaczej… jestem PEWIEN, że był to Wieczernik naszej Wspólnoty. Jeszcze nigdy tak intensywnie i swobodnie nie modliłem się do Pana wśród innych uczestników. Był to dla mnie znak, że Jezus naprawdę działa i obejmuje nas wszystkich swoją mocą i miłością. W czasie tego niezwykłego, modlitewnego spotkania trochę zazdrościłem tym, którzy zasypiali w Duchu Św. W którymś momencie, po raz drugi, pojawił się współbrat Ojca  Antonellego - Marcus. Pamiętam, że w ułamku sekundy wielkie wrażenie na mnie zrobiła Biblia, którą niósł w ręce idąc w kierunku Jezusa Eucharystycznego. Jak się okazało po kilkudziesięciu godzinach otrzymałem w tamtym momencie wspaniałą Łaskę zakochania się w Słowie Bożym ( Biblii). Trwa ona do dziś a objawia się gorącym pragnieniem patrzenia, przytulania, noszenia oraz przede wszystkim rozważania i czytania Słowa Bożego. Jest to dla mnie coś niesamowitego. Kiedyś będąc na kursie Nowe Życie w Stryszawie słyszałem, że ludzie otrzymują taką Łaskę i zakochują się w Słowie Pana. Jestem wdzięczny Bogu, że jestem jedną z osób obdarzonych tą właśnie Łaską. Doszło do tego, że jedną z moich Biblii spakowałem do torby, z którą chodzę do pracy a małą Księgę Psalmów zabieram ze sobą nawet wtedy, kiedy zjeżdżam „na dół”…  by Jezus cały czas mógł być przy mnie a ja przy Nim.

Chwała Panu!

Świadectwo to pięknie wpisuje się w trwający właśnie tydzień biblijny... dziękujemy Ci Mariuszu :) 
Chwała Panu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz